دانش آموز

ساخت وبلاگ

با توجه به رواج دوربين هاي ديجيتال و تلفن هاي همراه هوشمند نگه داري تمامي تصاوير به ثبت رسيده در حافظه هاي جانبي آنچنان دلچسب نيست.انتخاب قابعکس مناسب، مهمترين قدم پس از چاپ عکس است. قاب عکس مناسب، به تصوير قدرت ميبخشد و آنرا به يک اثر هنري واقعي بدل ميکند. خبر خوب اينکه انتخاب قاب عکس مناسبب، بسيار آسان است و کافيست که اصول اوليه را در اين رابطه بدانيد. در ادامه، اسراري در مورد چگونگي اين انتخاب را با شما به اشتراک ميگذاريم. با ما همراه باشيد.

قاب عکس

همانطور که در لغت نامه دهخدا به آن اشاره شده  است، معني لغوي قابعکس برابر با چهارچوبي است که عکسي در درون آن قرار ميگيرد. معمولا برخي افراد از قاب عکس براي آذين بندي و تزيين منرل يا محل کار خود استفاده مي کنند و بعد از گذر چند وقت مانند ديگر اشيا تزييني به فکر تعويض آن ها مي افتند.

بايد گفت که طيف وسيعي از انواع قاب عکس در اندازه هاي متنوع در دسترس است. برخي از آنها نظير قابهاي چوبي، قابهاي سياه و سفيد و قابهاي فلزي بسيار محبوب هستند. اين قابها ميتوانند به هر اثر هنري، قدرت و شکوه ببخشند.

قاب عکس چوبي

اين نوع قاب عکس، طبيعي ترين قاب به شمار مي آيد. جالب است بدانيد که قابهاي چوبي، هم به درد دکوراسبون مدرن ميخورند و هم مناسب دکوراسيون کلاسيک هستند. دقت کنيد که حتما نوع چوب را بايد متناسب با سبک اتاق انتخاب کنيد.چوب به عنوان يک ماده طبيعي، احساس گرم و کلاسيکي را براي محيط به ارمغان مي آورد. طيف هاي رنگي متفاوت قاب عکس چوبي، از رنگ روشن گرفته تا تيره، اگر مکمل با رنگ هاي تصوير انتخاب شوند، ميتوانند اين اثر هنري را به تکامل برسانند. عکسهايي با رنگهاي گرم، مانند قرمز، قهوه اي و نارنجي، در قاب عکسهاي چوبي تيره تر مانند چوب ماهون و گردو بهتر خود را نشان ميدهند.

اما اگر تصوير داراي رنگ هاي سرد نظير رنگ آبي و سبز باشد، بهتر است که قاب عکس روشن تر نظير قابي از چوب بلوط، زبان گنجشک و کاج آنرا در بر بگيرد. علاوه بر موارد فوق ، بايد گفت که انتخاب يک قابعکس چوبي بايد بر اساس سبک دکوراسيون خانه و اتاق شما صورت بگيرد. قابهاي چوبي ساده، بيشتر مناسب فضاهايي با دکوراسيون مدرن هستند. حال آنکه خانهاي با دکوراسيون کلاسيک و سنتي، قابهاي چوبي نقش و نگاردار و شلوغ را ميطلبند.

قاب عکس سياه و سفيد

اين نوع قاب عکسها بسيار مناسب تصاوير سياه وسفيد هستند. قرار دادن عکس در قاب سياه و سفيد، زيبايي آنرا دو چندان ميکند. البته مشروط بر اينکه عکس با قاب در تناسب باشد. قابعکس هاي سياه، حالت ظريف و رسمي تري به تصوير ميدهند. حال آنکه، قابهاي سفيد، تصوير را طبيعي تر و راحتتر نشان ميدهند. اما بايد گفت که در کل، قابهاي سياه و سفيد، بيشتر مناسب دکوراسيون و فضاهاي و تصاوير مدرن هستند.

يک قاب عکس سياه، بخشهاي تيره عکس را هايلايت ميکند و بعنوان يک کنتراست براي روشن شدن اين بخشها عمل ميکند. به همين دليل است که قابهاي سياه، بهترين گزينه براي عکسهايي با تناليته تيره و روشن هستند، زيرا ميتوانند به ايجاد تعادل در اين رابطه کمک کنند.

قابعکس هاي سفيد نيز، اثري مشابه قابهاي سياه دارند. اين قابها، تمايل دارند که تاريکي بيشتري در عکس بوجود بياورند و با رنگ هاي روشن در پس زمينه ترکيب شوند. قابهاي سفيد، به طبيعي تر جلوه دادن عکسها، کمک ميکنند. برخي اشخاص علاقمندند که براي عکسهاي سياه و سفيد، از قابهاي سياه و سفيد استفاده کنند. اين امر اغلب به ايجاد حس هنري و باشکوه کمک ميکند، خصوصا براي ايجاد يک گالري ديواري.

 

قاب عکس متاليک (فلزي)

قاب عکسهاي فلزي، مانند قابهاي سباه، گرايش به ايجاد حسي از مدرنيته دارند. اين قابها، باعث اغراقدر رنگ  آميزي عکس ميشوند و آنرا پر جنب و جوش و چشم نواز جلوه مي دهند. به لحاظ بصري، قابهاي فلزي، بيشتر مناسب پرتزه هاي خانوادگي، مناظر خارق العاده و عکسهاي عروسي هستند.

به علاوه بايد گفت که عکسهاي سياه و سفيد، بسيار با قاب عکس هاي فلزي همخواني دارند. اين ترکيب به ايجاد يک کنتراست مناسب بين عکس و قاب کمک ميکند.

محل قرارگيري قاب عکس کجاست؟

محل قرار گيري قابعکس هايتان تاثير بسزايي در چند برابر کردن زيبايي آن دارد. بهتر است بدانيد که نصب قاب در منزل با آن که يک موضوع کاملا سليقه اي است، اما از قواعد خاصي پيروي مي کند. ابتدا بهتر است با توجه به اعتقادات، فرهنگ و سليقه ي خود تصاوير و عکس هاي مورد نظر خود را انتخاب کنيد و سپس فضاي مناسبي در منزل براي نصب اين قاب ها تعيين کنيد. عکس ها و قاب عکس هايتان را بر روي ميز، ديوار اتاق، ديوار راهرو و … مي توانيد نصب کنيد.

آيا در انتخاب قاب عکس تنها توجه به ظاهر آن کافي است؟

نکته حايز اهميت اين است که براي زيبايي يک قاب تنها به زيبايي ظاهري آن اکتفا نکنيد. براي زيبايي يک قابعکس علاوه بر استايل و نماي قاب بايد به وضوح و زيبايي تصويري که مي خواهد در اين قاب جاي بگيرد، نيز توجه شود. قبل از چاپ هر عکس يا انتخاب هر تصويري بهتر است به زيبايي، کيفيت و اينکه در چه ابعادي چاپ شود دقت کنيد. برخي از تصاوير زماني که بيش از حد بزرگ مي شوند کيفيت خود را از دست مي دهند. بعد از دقت و توجه به تمامي اين موارد مرحله ي بعد تصميم گيري در مورد جنس، ضخامت، رنگ و بافت قاب با توجه به تصوير انتخابي شما مي باشد. براي مشاهده قاب عکس هاي گالري آلبوم وحيد کليک کنيد. يک قاب مناسب براي عکس هايتان انتخاب کنيد زيرا آنها نگه دارنده خاطرات با ارزش شما خواهند بود.

چه نوع قاب عکسي با چه نوع ديواري تناسب دارد؟

موضوع مورد بحث بعدي تناسب نوع قابعکس و ديوار است. همان طور که مي دانيد قاب عکس ها به انواع مختلفي مثل ساده، طرح دار، منبت کاري شده و بسياري از مدلهاي و رنگبندي هاي متنوع  تقسيم مي شوند. اما اينکه چه نوع قابي براي چه نوع فضا يا ديواري مناسب است، کمي جاي تأمل دارد. هر قدر ديوار شما ساده تر باشد، قاب پرکار و پر ابزارتر نماي بيشتري دارد اما براي ديوارهاي شلوغ و طرح دار، دامنه ي انتخاب شما کمي محدود تر مي شود. براي اين ديوار ها بهتر است از قاب هاي ساده تر استفاده کنيد، تا تعادل در اين فضا حفظ شود و جلوه ي زيبا تري به منزل شما بدهد.

انواع قاب عکس بر اساس جنس

گاهي اوقات هدف از انتخاب قاب عکس، تأثير بر روي نحوه مشاهده تصوير داخل فريم است. يکي از بهترين روش‌ها براي اين کار بازي با متريال قاب است، زيرا امکان هماهنگ سازي جنس مواد اوليه قاب با سبک تصاوير وجود دارد. از اين رو قاب عکس ها را بر اساس جنس مواد اوليه در ساخت به 4 دسته کلي مي‌توان تقسيم کرد:

  1. قاب عکس چوبي
  2. قاب عکس فلزي
  3. قاب عکس پي وي سي (PVC)
  4. قاب عکس شيشه اي
  5. قاب عکس چوبي

همان‌طور که از نام اين دسته بندي پيداست، چوب متريال اصلي در شکل‌گيري قاب عکس چوبي است. قاب عکس هاي چوبي با توجه به نوع طراحي و برش چوب مي‌تواند سبک هاي مختلفي همچون مدرن، مينيمال و سنتي به خود بگيرد.

به طور کلي، يک قاب عکس چوبي براي عکس‌هاي شخصي خانوادگي و دوستانه گزينه بسيار مناسبي است که به شما کمک مي‌کند تا به تصاوير خود جلوه‌اي اصيل و خانگي بدهيد.

قاب عکس فلزي

اين نوع قاب عکس ها از جنس فلز ساخته شده‌اند و با توجه به نوع فلز مصرفي و فرآيندهاي صورت پذيرفته در مرحله توليد، قيمت آن‌ها متفاوت خواهد بود. فلزات و آلياژهايي که از آن‌ها براي توليد قاب عکس فلزي استفاده مي‌شود معمولاً از جنس آلومينيوم، استيل، برنز، نقره و طلا هستند.

اگر تصميم داريد، عکسي از يک منظره شهري را فريم بندي کنيد، قاب عکس فلزي به شما کمک مي‌کند تا يک ويژگي صنعتي به عکس خود داده و جلوه بصري تصوير خود را برجسته نماييد.

قاب عکس پي وي سي (PVC)

قاب عکس‌ هاي پي وي سي به دليل تنوع در سبک و قيمت نسبتاً مناسب‌شان، يکي از پرطرفدارترين متريال‌ها در بين مصرف کنندگان اين حوزه است. قاب هاي PVC از جنس پلاستيک فشرده به صورت قالب ريزي توليد مي‌شوند و يک لايه سطحي به عنوان طرح قاب، طي يک فرآيند صنعتي بر روي آن‌ها چسبانده مي‌شود.

شما مي‌توانيد با صرف کمترين هزينه، قاب عکس هاي پي وي سي را با توجه به نوع قالب و طرح ظاهري آن‌ها، در سبک هاي مختلف دکوراسيون، از جمله مدرن، کلاسيک، مينيمال و غيره مورد استفاده قرار دهيد.

قاب عکس شيشه اي

قاب عکس شيشه اي نوع ديگري از قاب ها به حساب مي‌آيد که در طراحي آن از شيشه در شکل و شمايلي خاص استفاده مي‌شود. اين نوع قاب عکس ها ظرافت و زيبايي را براي نمايش تصاوير در اختيار مصرف کنندگان قرار مي‌دهند. اگر مي‌خواهيد فريم بندي عکس‌هاي شما از طراحي مدرن و منحصر‌به‌فردي برخوردار باشد، انتخاب قاب عکس هاي شيشه اي بهترين گزينه براي شما محسوب مي‌گردد.

 

پاسپارتو و نقش آن در قاب عکس

در صنعت قاب عکس و در اصطلاح عاميانه، پاسپارتو (Mount) يک قطعه نازک و مسطح از موادي همچون کاغذ، مقوا و پارچه است که درون يک قاب عکس بلافاصله پس از شيشه قرار مي‌گيرد. اين قطعه اضافه با هدف افزايش زيبايي تصاوير و جدا کردن آن‌ها از شيشه به منظور حفاظت بيشتر، مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

اگرچه پاسپارتو يک قطعه اختياري در قاب عکس محسوب مي‌شود، اما توصيه مي‌کنيم در جهت محافظت و افزايش زيبايي عکس يا قطعه هنري خود مانند نقاشي رنگ روغن، حتماً از آن استفاده کنيد.

در تمامي قاب عکس ها از يک لايه محافظ روي قاب استفاده مي‌شود که وظيفه آن مراقبت از عکس و قطعه هنري در مقابل گرد و غبار، ضربه و اشعه ماوراء بنفش است. جنس اين لايه محافظ معمولاً شيشه يا پلکسي گلاس Strong Titleانتخاب مي‌شود.

پلکسي گلاس (پلي متيل متاکريلات) در واقع صفحه شفافي از جنس اکريليک (نوعي پلاستيک) است که امروزه با پيشرفت تکنولوژي، در صنعت قاب سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

قاب عکس چوبي ساده

قاب عکس چوبي ساده يا به عبارتي همان چهار قطعه چوب ساده و برش داده شده و آماده نصب در محل ديوار يا روي ميز و… است. معمولاً براي محافظت از عکس در قاب عکس هاي ساده از شيشه و يا طلق استفاده مي‌شود. با اين حال عکس ها در طولاني مدت سالم مانده و از آسيب رساندن توسط حشرات و يا رطوبت محفوظ مي مانند. قاب هاي چوبي براي عمر بيشتر، بايد جلا داده شوند که هم زيبايي خاصي به چوب مي بخشد و هم عمر آن افزايش را افزايش مي دهد.

خريد قاب عکس چوبي از فروشگاه قاب نقاشي شما ميتوانيد خريد قاب چوبي به صورت حضوري هم داشته باشيد و  و تمام کارهاي رو از نزديک نگاه کنيد و هم ميتوانيد خريد قاب چوبي به صورت آنلاين انجام بديد يعني بصورت آنلاين سفارش قاب چوبي آنلاين داشته باشيد.

 ما در اينجا انواع قاب چوبي و pvc نيز داريم قاب چوبي ما داراي رنگ هاي مختلفي هستش و داراي ابعاد ميختلف قاب چوبي از جنس چوب روس هستند قاب عکس چوبي نمونه آن در پيچ ما اينستا ما هستش قاب چوب خريد در صفحه ما انجام ميشود قاب چوب داراي چوب هاي روس و راش و بامبو نيز ميباشند قاب چوپ در هر ابعادي که بخواهيد ما درست ميکينم يکسري از قاب عکس چوب ما داراي پهنا عمق دار نيز ميباشند که اين امکان رو به شما ميدهند تا وسايلي از لباس بچه رو در داخلش قرار بديم سفارش و خريد قاب به صورت آنلاين روش کاملا ساده و راحتي است که با صرف زمان کوتاه مي تواند به شما در انتخاب قاب دلخواه کمک کند.

هنر قاب سازي در کشورمان ايران سابقه ي طولاني دارد و از آنجا که قاب سازي تنوع بالايي در کيفيت و ابعاد و … دارد با مراجعه به سايت هاي قاب سازي مي توانيد انواع اين محصولات را  مشاهده کنيد. سپس از بين آن ها گزينه ي مناسب را انتخاب و سفارش دهيد.قاب پي وي سي از جمله قاب هايي است که طرفداران بسياري داشته و به دکوراسيون منزل زيبايي دو چنداني مي بخشد. از سوي ديگر اين نوع قاب ها، هم استقامت و دوام بالايي دارند و هم سبک اند.

 درصد بسيار بالايي از افراد که در منازل خود از انواع ميز استفاده مي کنند ترجيح مي دهند يکي از به يادماندني ترين تصاوير و عکس هاي خانوادگي را در قاب عکس روميزي قرار دهند. امروزه قاب ‌هاي عکس روميزي در کيفيت مختلف و با طرح ‌هاي گوناگون در اختيار شما قرار مي گيرند. شما مي توانيد با قرار دادن قاب عکس ساده بر روي ميز، يک دکوراسيون مينيمال را ايجاد نماييد.

امروزه قاب ها در سايز و مدل‌هاي متفاوتي وجود دارد با توجه به جنس هاي مختلفي در بازار وجود دارد ميشه به مدل قاب چوبي و pvc و فلزي اشاره کرد به يکي از جديدترين ترندهاي قاب ، مدل‌هاي چندتايي و تابلوهاي دکوراتيو است. که با طراحي شيک و مدرن يا گاها کلاسيک ارائه مي‌شوند سايز قاب عکس‌ ها بسته به نوع آنها متغير است، نوع انتخابي مي‌تواند ديواري، روميزي و حتي به صورت استند باشد در مجموعه لابراتوار چاپ انواع قاب عکس با طرح هاي مختلف دکوراتيو  وجود دارد که شما ميتوانيد آن را سفارش بديد در اين مجموعه با قابهاي ديواري و استند که بزرگ‌تر هستند و در اتاق‌هاي بزرگ‌تري قرار مي‌گيرند

 

قاب عکس

قاب عکس چوبي که در مجموعه قاب نقاشي انجام مي شود شامل  چوپ روس هستش در اين مجموعه شما مي توانيد همه نوع قاب که چوبي و pvc سفارش بديد البته قاب هاي pvc در رنگ هاي مشکي و قهوه و سفيد و بژ و نقره و طلايي وجود دارد خوب همان طور ميدونيد ما در اين مجموعه مفتخر سريع ترين لابراتوار چاپ عکس هستيم و سفارش ما در تهران يک روزه و شهرستان ? روزه ارسال مي شود و سفارش قاب عکس چوبي و فلزي به صورت عمده انجام ميشود.

 بهترين کيفيت قاب هاي ما قاب هاي چوبي هستش که جنس آن چوب روس و بامبو هستش قاب چوبي و pvc در مدل پاسپارتو و بدون پاسپارتو براتون اماده کرديم قاب pvc در پهنا دو سانت و سه سانت و چهار سانت سفارش بدبد ولي تا سايز 60*90 شما ميتوانيد فريم قاب عکس در 2*2 سفارش بديد و براي سايز بزرگ تر اگر مدل pvc بخواهيد ميشه مدل فريم 3*3 رو انتخاب کنيدبهترين نمونه قاب ها، طبيعي ترين آن ها يعني قاب عکس هاي چوبي هستند که مي‌توانند زيباترين منظره را در منزل شما ايجاد کنند.

 قاب عکس هاي چوبي، بيشتر از هر چيزي مناسب دکوراسيون سنتي هستند. ولي چنانچه دکوراسيون منزل شما کلاسيک باشد، بايد دقت داشته باشيد که نوع چوب متناسب با سبک دکوراسيون منزل شما باشد. نوع چوب و رنگ آن، مي تواند زيبايي اين قاب عکس ها را دو چندان کرده و نگاه هر کسي را به خود جذب کند.

قاب عکس ساده در واقع قاب عکس ساده همان فريم قاب عکس ساده  کد ??? و يا کد ??? هستش قاب عکس ساده کد ??? در پهنا و عرض ?*? هستش و فريم کد ??? در پهنا و عمق ?*? هستش قاب کد ??? براي سايز بيشتر بالاتر از ??*?? بسيار ضعيف بوده و بايد با تمسه از پشت قاب به هم وصل کرد و کد ??? به هيچ وجه مشکلي براي سايز بزرگ ندارند قاب عکس ساده مشکي و يا قاب عکس ساده سفيد يکي از پرفروش ترين قاب عکس ساده که براي مشتري ما درست مي کنيم

خريد قاب عکس

خريد قاب عکس عمده داشته باشيد ميتوانيد به ما سفارش بديد ما توانايي سفارش درتيراژ هاي بالا رو داريم و شما هر مدلي که انتخاب بکيد چه قاب چوبي و Pvc در هر ابعادي بخواهيد ميتوانيد سفارش بديد و رنگ قاب pvc در چهار رنگ مشکي و قهوه و بژ و سفيد هستش فروشگاه قاب نقاشي  داراي دو توليدي قاب در تهران ميباشد يکي در شرق تهران و ديگري در غرب تهران مي باشد و يکي از بزرگترين مرکز فروش قاب در تهران هستيم.

 خريد قاب عمده در فروشگاه قاب و نقاشي به اين صورت هستش از قيمت اصلي سي درصد کم ميشود انتخاب قاب چوبي عکس شيک و مدرن مي ‌تواند به عنوان محصولي زيبا و جذاب، در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد. با توجه به اينکه شما تصاوير دلخواه و دوست داشتني خود را در قاب عکس ها قرار مي دهيد، با انتخابي ايده ‌آل مي توانيد به بهترين شکل از آن ها نگهداري کرده و همواره جلوي چشم شما قرار داشته باشند.

مجموعه ما با بهره مندي از انواع قاب عکس بزرگ و کوچک، خدمات گسترده اي به شما ارائه مي دهد. در واقع براي اينکه بتوانيد دکوراسيون داخلي خانه خود را شيک تر و جذاب تر نشان دهيد بايد از گزينه هاي مختلفي استفاده نماييد.خريد قاب عکس ساده بايد نکاتي را در نظر بگيريم، چون ميخواهيم مهم ترين بخش از زندگي مان (يعني خاطرات) را به دست هاي چوبي آن قاب بسپاريم، پس بايد سليقه به خرج داده و موارد زير را مد نظر داشته باشيم:

 

?) ابعاد عکس و قاب برابر باشند، زيرا درصورتي که عکس و قاب برابر نباشند يا عکس برش داده مي شود و يا قاب به کار نمي آيد.

2)از محکم بودن قاب اطمينان حاصل نماييد.

?)هنگام خريد از آنلاين شاپ ها از موارد ذکر شده مطمئن شويد.

 

https://justpaste.it/77nsl

https://www.atlasobscura.com/users/laibafinch4

https://disqus.com/by/laibafinch4/about/

https://8tracks.com/laibafinch4

https://audiomack.com/laibafinch4

https://www.authorstream.com/LaibaFinch4/

https://www.diigo.com/user/laibafinch4?query=%40ghabonaghashi.ir

https://trello.com/u/laibafinch4

https://www.blogtalkradio.com/laibafinch4

https://visual.ly/users/laibafinch4/portfolio

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 119 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:54

براي اولين بار در سال 1980 ميلادي افراد با استفاده از موم پارافين به ساخت و نگهداري اين گل پرداختند، بهتر است بدانيد که ايده ساخت اين گل از فيلم ديو و دلبر گرفته شده است رز ماندگار به لطف تاسيس شرکت امور (Amor) در سال 1997 بيش از پيش محبوب شد و به لطف فراگيري شبکه‌هاي اجتماعي و فروش آنلاين، اين روزها يک انتخاب عالي براي هديه دادن به افراد موردعلاقه شماست. و بر خلاف تصورات بسياري از افراد اين گل طبيعي است و با ايجاد تغيير ژنتيکي در اين گياه به تکثير و توليد آن پرداخته اند.

 

در حال حاضر اين گل رز جاودان يکي از محبوب ترين گل هاي موجود در تمام گل فروشي ها مي باشد که عمر بالاي آن باعث شده تا جذابين اين گل چندين برابر بشود. اکنون شرکت هاي بسيار زيادي به فرايند تولد رز جاودان پرداخته اند و اين گل را در رنگ بندي هاي متفاوت توليد مي کنند.

 

يکي از محبوب‌ترين گونه‌هاي گل در بين افراد، گل رز مي‌باشد که به جرأت مي‌توان گفت پرفروش‌ترين نوع گل در جهان نيز مي‌باشند. چند سالي است گونه‌اي از گل رز، به نام گل رز جاودان به لطف شبکه‌هاي اجتماعي بر سر زبان‌ها افتاده و به يکي از محبوب‌ترين اقلام براي هديه به عزيزان تبديل شده است. با ظهور رز ماندگار اصل يا رز جاودان به جرأت مي‌توان گفت که دوران پژمرده شدن گل‌هاي طبيعي به سر آمده و داشتن يک گل طبيعي با ماندگاري بالا و عمر طولاني ديگر در حد رويا نيست و به واقعيت تبديل شده است.

 

اگر کسي را مي شناسيد که عاشق گل رز است و هميشه مي خواهد روي ميز کار و يا خانه خود قرار دهد ، با خريد گل رز جاودان مي تواند بدون هزينه اضافي اين رويا را تحقق بخشد. از آنجا که اين گلها مي توانند يک سال يا بيشتر دوام بياورند ، مجبور نخواهيد شد که کيف پول خود را براي خرج کردن پول اضافي براي خريد رزهاي تازه از جيبتان در بياوريد

انواع گل رز جاودان

گل رز جاودان کاپلي

اگ شما نيز به دنبال هديه اي خاص و جذاب هستيد يکي از بهترين گزينه ها گل رز جاودان کاپلي است، در اين مدل 2 رز جاودان درون باکس شيشه اي قرار دارند که مي تواند باعث خاص شدن هديه شما بشود.

 

رز جاودان پالاديوم

رز جاودان پالاديوم يک نمونه گل ساده و زيبا است که معمولا تمام افراد علاقه زيادي به اين گل دارنذد و با تمام سلايق نيز هم خواني دارد

گل رز در باکس شيشه اي

گل هاي رز در باکس شيشه اي به ويژه از نسخه ويژه “ديو و دلبر” که در ايران با عنوان ” رز ديو و دلبر” شناخته مي شود بسيار معروف است. اين گل ها به دليل قرار گرفتن در زير يک جام شيشه اي از ديد پنهان نمي شود و کاملا مشخص است. ظاهر آنها بسيار شيک است و در اتاق نشيمن و يا روي ميز کنسول عالي به نظر مي رسند، ما اين گل ها را بسيار دوست داريم و از نظر ما براي همه کساني که دوستشان داريد ايده خوبي براي هديه دادن است. مخصوصاً در روز ولنتاين براي شريک زندگي خود در آهنگ تهران اين گل زيبا را سفارش دهيد.

 

.

 

هديه اي ماندگار و لاکچري

عمر رز جاودان در صورت انجام مراقبت‌هاي کافي در شرايطي که آب، خاک و نور کافي در دسترس نباشد بيش از يک سال مي‌باشد و در اين مدت زيبايي و شادابي خود را از دست نمي‌دهد. اين گل عطر خود را نهايت تا 2 يا 3 هفته بعد از دست مي‌دهد اما شادابي و زيبايي خود را براي مدت طولاني حفظ مي‌کند. يکي از ويژگي‌هاي مهم رز جاودان اين است که اين گل توليد گرده نداشته و به همين دليلي آلرژي‌زا نيست و از اين رو مي‌توانيد با خيال راحت و بدون نگراني آن را به عزيزان خود هديه کنيد تا از زيبايي آن لذت ببرند..

 

رزهاي جاودانه تا چه مدت با طراوت باقي مي مانند؟

درست است که آنها رز مصنوعي نيستند، بلکه يک نوع رز طبيعي و پرورشي هستند. فقط پس از چيدن، اين همه قسمت اين گل ها شامل ساقه و برگ ها تحت يک فرآيند انجمادي قرار مي گيرند.به اين ترتيب گل رز جاودانه ظاهر تازه و طراوت خود را براي مدت طولاني و معمولا بيش از 3 سال حفظ مي کند. البته اگر در مکان هاي مناسب و خشک و به دور از رطوبت، به خوبي از اين گل ها نگهداري کنيد گاهي 5 تا 10 سال نيز دوام مي آورند.

خريد گل رز جاودان

گل رز جاودان يا گل ماندگار، گلي کاملا طبيعي است با همان لطافت، ظرافت و زيبايي رزهاي هلندي که با استفاده از فرآيندي ويژه عمر آن افزايش يافته است. گل رز جاودان کاملا با گل مصنوعي متفاوت است. گل رز جاودان، همان طور که از اسمش مشخص است ماندگاري بسيار بالايي دارد و در رنگ هاي مختلف، اندازه متفاوت و قاب هاي متنوع توليد مي شود. اين گل که به آن رز ابدي نيز مي گويند هديه اي متفاوت و جديد است که چندين سال تازه و با طراوت باقي مي ماند.

 

هنگام خريد گل دغدغه اصلي همه ما حفظ شادابي و طراوت آن است. گل‌هاي مختلف پس از مدتي شادابي خود را از دست داده و کم کم پژمرده مي‌شوند.

رزهاي جاودان زيبايي طبيعي‌شان را به خوبي نمايش مي‌دهند و هديه‌اي لاکچري براي تزئين دکوراسيون منزل محسوب مي‌شوند

15

 

با هديه دادن گل رزجاودان، مهر و محبت شما در ذهن و قلب عزيزانتان جاودانه خواهد شد.

سازگاري رز جاودان با محيط زيست و کاهش ضايعات

امروزه ضرورت حفظ محيط زيست بر هيچکس پوشيده نيست. انتخاب رزهاي جاودان به جاي رزهاي معمولي، مي تواند در راستاي اين هدف باشد. علت اين امر آن است که با انتخاب گل رز جاودان، نيازي نيست که در فواصل زماني کوتاه گل رز ديگري قطع شود. زيرا رزهاي جاودان ماندگاري چند ساله دارند و نيازي به جايگزيني در کوتاه مدت ندارند. از سوي ديگر با کاهش قطع گل هاي رز و جلوگيري از تخريب آنها، ضايعات کمتري وارد محيط زيست مي شود. همچنين با توجه به نقش گل ها در بهبود کيفيت هوا با قطع کمتر آنها، محيط زيست با طراوت تر و سالم تري خواهيم داشت. از اين رو مي توان کمک به حفظ سلامت محيط زيست را، يکي از بارزترين مزيت هاي رز جاودان دانست.

ارتباط رز جاودان و شازده کوچولو…..!

کتاب شازده کوچولو را اکثرا همه خوانده ايد، ايده رز جاودان از آنجايي گرفته شد که شازده کوچولو حبابي بر روي گل رز گذاشت و اين روزها، گل رز‌ تک شاخه با همان شکل ساخته شده اند به اسم رز جاودان.‌

16

قيمت گل رز جاودان

اگر به ليست قيمت گل رز جاودانه نگاهي بياندازيد متوجه خواهيد شد که براي براي خريد رز جاودان ارزان محصولاتي آماده سازي شده تا در مناسبت هاي مختلف مثل گل ولنتاين، روز مادر، روز پدر، روز پزشک،گل براي سالگرد ازدواج و… براي مشتريان عزيز ارسال شود.

 

يک گل رز جاودان را هديه دهيد تا بيان کنيد که احساسات شما تغييرناپذير است..

منبع :  https://www.namehnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-71/658875-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%D8%B1%D8%B2-%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86?pr=1

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11314490
https://independent.academia.edu/JennyTucker46
http://edu.fudanedu.uk/user/petetyler1/
http://fudanedu.uk/user/petetyler1/
http://jobs.ict-edu.uk/user/petetyler1/
http://ict-edu.uk/user/petetyler1/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=09aeceb5-a1e1-480e-a6ec-430bed943bd3
https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://citygol.com/
http://entrance-exam.net/forum/members/petetyler1.html
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:PeteTyler1
https://www.pubpub.org/user/pete-tyler
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://citygol.com/
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://gitlab.bsc.es/PeteTyler1
https://tcgschool.edu.in/members/petetyler1/activity/
http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/PeteTyler1
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2962650-jenny-tucker
https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/jenny_tucker40
https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://citygol.com/
https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/PeteTyler1
https://www.ottawaks.gov/profile/petetyler1/profile
https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/user:public:petetyler1/about
دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 183 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:53

گوگل نيوز يا اخبار گوگل Google News

Google News يک موتور جستجوي عمودي است که آلفابت در سال 2002 راه اندازي کرد.

 

نتايج جستجوي گوگل – عمدتاً اخبار – در صورت بروز بودن، به صورت بسيار برجسته به عنوان يک کادر در نتايج جستجوي ارگانيک فهرست مي شوند.

براي اينکه يک وب سايت به عنوان يک قطعه در Google News فهرست شود، مهدي نجاري بايد معيارهاي فني و کيفي مختلفي را داشته باشد و در برنامه خبري Google براي ناشران قرار گيرد.

 اگر صفحه‌اي در Google News نشان داده شود، معمولاً مي‌تواند از ترافيک بسيار بالاتري نسبت به وب‌سايت‌هاي ايندکس شده معمولي بهره مند شود.

 

Google News چگونه ارائه مي شود؟

 

اخبار گردآوري شده توسط گوگل هم در جستجوي دسکتاپ و هم در جستجوي موبايل نمايش داده مي شود. سايت هاي خبري موبايل عمدتاً به عنوان AMP در SERP ها فهرست شده اند.

 اگر مي‌خواهيد اخبار مربوط به يک عبارت کليدي خاص را جستجو کنيد، مي‌توانيد به طور خاص بخش «اخبار» را در جستجوي Google فراخواني کنيد.

 

معيارهاي جداگانه اي براي نمايش اخبار و رتبه بندي URL وجود دارد که با الگوريتم موتورهاي جستجوي مرسوم متفاوت است. از يک سو موضوعيت منبع نقش بسيار مهمي دارد و از سوي ديگر مرجعيت آن.

 

شرايط لازم براي درج در Google News

 

براي اينکه يک وب سايت با موفقيت در Google News فهرست شود، هم دستورالعمل هاي کلي و هم دستورالعمل هاي فني بايد رعايت شود. اگر اين موارد رعايت شود، Google مي‌تواند صفحه را در اخبار قرار دهد:

 

  • موضوعيت: همه مقالات بايد در درجه اول درباره رويدادهاي جاري گزارش دهند.
  • اصل: تمامي مطالب ارسالي بايد اصلي بوده و از منابع ديگر کپي نشده باشند. بنابراين نويسندگان بايد محتواي منحصر به فرد ايجاد کنند، حتي اگر اين لزوماً در مورد گزارش هاي خبرگزاري ها صدق نمي کند.
  • شفافيت: توصيه مي شود که هر سهم منتشر شده حاوي نام نويسنده و اطلاعات تماس نويسنده باشد.
  • بدون اظهارات نادرست: Google News بايد بر اساس حقايق دقيق باشد و حاوي اطلاعات يا اطلاعات نادرست نباشد. بنابراين، براي مثال، اين شبکه عليه اخبار جعلي نيز هدايت مي شود.
  • نسبت کم تبليغات: اگر قرار است صفحه اي در اخبار فهرست شود، نسبت تبليغات در صفحه نبايد خيلي زياد باشد.
  • مقدار متن کافي: براي اينکه عنوان در جستجوي خبر ظاهر شود، متن مرتبط نبايد خيلي کوتاه باشد. اگرچه گوگل طول متن را مشخص نمي کند، بيش از 350 کلمه راهنما است.
  • غير تبليغاتي: پست هاي خبري بايد مانند يک پورتال خبري اخبار را ارائه دهند، اما پست هاي تبليغاتي در مورد محصولات يا خدمات نباشند.
  • بهينه سازي موبايل: صفحات ارسالي نيز بايد تا حد امکان براي دستگاه هاي تلفن همراه بهينه شوند.

 

گوگل به دستورالعمل هاي کيفيت کلي خود اشاره مي کند که در مورد مقالات خبري نيز اعمال مي شود. در ابتدا، متا تگ هاي خاصي نيز براي اخبار وجود داشت، اما امروزه ديگر از آنها پشتيباني نمي شود.

 

الزامات فني شامل:

 

  1. URL هاي منحصر به فرد: هر مقاله بايد از طريق يک URL منحصر به فرد قابل دسترسي باشد.
  2. پيوند پاک: گوگل نمي تواند پيوندي به مقالات خبري را از طريق جاوا اسکريپت بخواند.
  3. HTML: ورودي ها بايد به صورت HTML و نه به صورت PDF يا فرمت هاي ديگر ارسال شوند.
  4. خزيدن و نمايه سازي: مانند ساير وب سايت ها، صفحات بهينه شده اخبار نبايد از خزيدن از طريق robots.txt مستثني شوند.

 

آنچه در بهينه سازي Google News مهم است

 

براي بهينه سازي وب سايت براي Google News، توصيه هاي فني و محتوايي گوگل بايد رعايت شود. در غير اين صورت منطقي است که پس از درخواست پذيرش، رد خواهد شد.

 

ايجاد نقشه سايت Google News کاملاً ضروري نيست، اما توصيه مي شود.

 اين شامل تمام URL مقالات منتشر شده توسط يک وب سايت در عرض دو روز است. علاوه بر اين، اين نقشه سايت نبايد بيش از 1000 آدرس اينترنتي داشته باشد. اين با نقشه سايت معمولي متفاوت است.

 

براي کار عملي اين به معناي زير است:

 

  • اخباري که در واقع جديد هستند بايد به طور مرتب توليد شوند.
  • شرايط چارچوب فني بايد وجود داشته باشد.
  • الزامات محتوا بايد برآورده شود.

 

در صورت رد شدن وب سايت، ديگر در اخبار ذکر نخواهد شد.

 

انتقاد از Google News

 

ناشران و روزنامه ها بارها از Google News انتقاد کرده اند. بسياري از شرکت هاي رسانه اي استفاده از عناوين مقالات و تيزرها را نقض کپي رايت مي دانند. زيرا گوگل اين عناصر متني را مي گيرد و در قطعه خبري سايت خود نمايش مي دهد.

 

در سال 2014، اختلافات با ناشران حتي منجر به حذف برخي سايت‌هاي خبري از Google News در اسپانيا شد. برخي از اين صفحات پس از آن مجبور به کاهش بازديدکنندگان تا 15 درصد شدند.

 

منشأ اختلاف با گوگل در قانون حق چاپ فرعي بود که با نام "Lex Google" نيز شناخته مي شود و در سال 2013 در آلمان معرفي شد. بر اين اساس، در صورت استفاده از مقالات در وب توسط ساير وب سايت ها، ناشران بايد غرامت دريافت کنند.

 

خود گوگل هيچ گونه نقض حق چاپ فرعي را در نمايش قطعه ها و سرفصل ها مشاهده نمي کند. از سوي ديگر ناشران اين تصاحب را نياز به مجوز تعبير مي کنند.

 

با اين حال، متن قانون در بسياري از موارد بيش از حد مبهم است، به طوري که به وضوح تنظيم نمي شود که چه زماني هزينه ها بايد پرداخت شود و چه زماني نيست.

معامله با گوگل نيز موضوع بسيار سختي براي خانه هاي رسانه اي است، زيرا گوگل، از سوي ديگر، بخش بزرگي از ترافيک را از طريق اخبار گوگل تامين مي کند.

 

فايده سئو گوگل نيوز براي چيست؟

 

صفحات خبري گوگل از ترافيک بسيار بالايي بهره مند هستند. اين بيش از هر چيز در مورد موضوعات به اصطلاح «پرطرفدار»، يعني موضوعات داغي که توسط افراد زيادي جستجو مي‌شوند، صدق مي‌کند.

 

اگر مي خواهيد از اين "تقويت کننده ترافيک" بهره مند شويد، بايد مقالاتي را منتشر کنيد که موضوعات فعلي آنها در واقع توسط کاربران جستجو مي شود.

 

فروشگاه آنلاين کالاهاي خانگي احتمالاً با فهرست شدن وبلاگ خود در Google News نسبت به يک سايت اطلاعاتي در مورد تلفن هاي هوشمند کار سخت تري خواهد داشت.

 در حالي که در يک منطقه فقط تعداد بسيار کمي از آيتم هاي جديد مورد توجه مخاطبان گسترده است، منطقه ديگر افراد علاقه مند زيادي را پيدا مي کند.

 

بنابراين، مديران وب‌سايت‌ها و سئوکاران بايد بررسي کنند که آيا سرمقاله بالا و در نتيجه هزينه‌هاي مالي و زماني ارزشمند است که در اخبار ذکر شود.

 

 

Google Alerts به عنوان "ابزار SEO"

 

با کمک عملکرد اعلان به نام "Google Alerts"، صفحات Google News نيز براي نظارت بر وب در رابطه با محتواي جديد براي کلمات کليدي تعريف شده قبلي مناسب هستند. براي انجام اين کار، کاربران بايد ابتدا جستجوي Google News را فراخواني کنند. در قسمت پايين دکمه "ايجاد هشدار" وجود دارد.

 پس از کليک بر روي آن، موضوعات را مي توان به روشي خاص در قالب کلمات کليدي "اشتراک" کرد. به محض اينکه محتواي جديد در فهرست اخبار گوگل قرار مي گيرد، مشترکين کلمات کليدي از طريق ايميل مطلع مي شوند.

 

http://gg.gg/1205co

https://bit.ly/3dDd0Lj

https://did.li/w7frl

https://mub.me/Q55s

https://llk.dk/rkjfup

https://t.ly/eoda

https://cutt.ly/qXzZroF

https://is.is/tEIC4v

https://clck.ru/sd2W6

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:52

مقايسه لامپ هاي رشته اي و متال هاليد و فلوروسنت با لامپ ال اي دي

 

لامپ هاي رشته اي:

 

نور لامپ هاي رشته اي گرم و يکنواخت است و شباهت زيادي به نور طبيعي دارد و به همين دليل بهترين نور مصنوعي است.

اين لامپ ها از نظر بازده تبديل الکتريسيته اقتصادي نيستند و کمتر از ?? انرژي دريافتي را به نور تبديل مي کنند. برخي کشورها مانند استراليا اين لامپ ها را با لامپ هاي کارآمدتري جايگزين کرده اند.

لامپ هاي فلورسنت جيوه و کم مصرف:

 

اين لامپ هاي فيلامنت گران تر هستند؛ اما آنها زندگي طولاني تري نسبت به آنها دارند. اين نوع لامپ ها کمتر از لامپ هاي رشته اي مصرف مي کنند، اما معايب زيادي نيز دارند. مهم ترين نقطه ضعف اين لامپ ها خطر سلامت انسان است. اشعه ماوراي بنفش و جيوه در اين لامپ ها براي سلامتي انسان بسيار مضر است.

 

لامپ هاي بخار جيوه:

 

کارايي نوراني خوب و زندگي خدماتي خوب از مهم ترين ويژگي هاي اين لامپ ها هستند. با توجه به رنگ مناسب نور، اين لامپ ها براي تأمين روشنايي خارجي مانند پارک ها، پياده روها، و روشنايي براي غرفه هاي کارخانه مناسب هستند.

از سوي ديگر به دليل خطراتي که بخار جيوه براي محيط زيست دارد، توليد اين نوع لامپ ها در کشورهاي عضو اتحاديه اروپا ممنوع شده است. از سوي ديگر از دست دادن انرژي اين لامپ ها بسيار زياد است. يعني دوران استفاده از اين لامپ ها براي ارائه روشنايي به پايان مي رسد.

لامپ هاي بخار سديم:

 

در لامپ هاي بخار سديم، گازي که تخليه الکتريکي در آن رخ مي دهد، بخار سديم است. در نتيجه نور اين لامپ ها در محدوده نور زرد قرار دارد.

اين لامپ ها عمر خدماتي طولاني و خروجي نور بسيار بالايي دارند، اما به دليل ناکافي بودن رنگ نور و درصد بازتاب نامساعد رنگ، اين لامپ ها عمدتاً در محيط هايي مانند اسکله ها، بنادر و جاده هاي شهري مورد استفاده قرار مي گيرند. اما به دليل اينکه شاخص توليد مثل رنگ اين لامپ ها بسيار کم است، استفاده از اين لامپ ها براي مکان هايي که مردم براي مدت طولاني در آن ها حرکت مي کنند، مانند پياده رو، مراکز خريد شهري، پارک ها و غيره مناسب نيست.

 

لامپ هاي فلزي يد:

 

لامپ هاي فلزي يد مشابه بخار جيوه هستند، با اين تفاوت که به آن مقدار کمي نمک هالوژن اضافه شد که کيفيت رنگ آن ها را افزايش داد و از سوي ديگر انتشار نور آن ها را افزايش داد و امروزه به سرعت در حال جايگزيني با لامپ هاي ديگر است انواع مختلفي از لامپ ها وجود دارد. اين نوع لامپ ها در محدوده ?? تا ?? وات توليد مي شوند و در کارخانه هاي روشنايي و روشنايي داخل سالن استفاده مي شوند و همچنين در جاده هاي شهري و ورزشگاه هاي ورزشي، مناطق بسيار بزرگ و غيره لامپ يد فلزي داراي دو حباب است، حباب بيرون از انتشار اشعه فرابنفش جلوگيري مي کند، و در صورت شکستن،  استفاده از لامپ بسيار خطرناک است و مي تواند باعث آسيب جدي به چشم و پوست انسان شود.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11210741

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1690552.page

https://independent.academia.edu/MelbaLuna625

http://edu.fudanedu.uk/user/travisroisin4/

http://fudanedu.uk/user/travisroisin4/

http://jobs.ict-edu.uk/user/travisroisin4/

http://ict-edu.uk/user/travisroisin4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=151beb63-fc66-45cd-96fd-9d7234ede3cb

http://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://forok.shop

http://entrance-exam.net/forum/members/travisroisin4.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:TravisRoisin4

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:17

پنل افزايش فالوور فروشگاه وبمستران چگونه به رشد کسب و کار کمک ميکند؟

 

اهميت پنل افزايش فالوور در جذب مخاطب

امروزه همه درجريان هستيم که اينستاگرام چقدر به فروش يک کسب و کار کمک ميکنه و کسب و کارهاي کوچيک چه جايگاهي رو توي اين شبکه اجتماعي به دست آوردن ، به شخصه افرادي رو ميشناسم که کسب و کار کوچکي دارند اما با بلاگري و ولاگري طوري توي اينستاگرام فعاليت ميکنند که باعث رشد کسب و کارشون شده و فروش ميليوني و حتي ميلياردي در ماه دارن ذکر اين نکته لازم هست که بگم اين روزها فروش کار بسيار سختي شده و افراد پولشون رو بيهوده و بي جهت خرج نميکنن به قول معروف برا پولشون ارزش قائل هستند فروشگاه وبمستران فروشگاه مرجع فروش فايل و ابزارهاي کاربردي از ابتداي تاسيسش تا کنون هميشه در کنار مديران سايت ها و مديران پيج هاي اينستاگرام بوده است مطالب منتشر شده در اين وبسايت هميشه و هميشه حس تجربه اي نو را به مديران داده است و در اين مسير به آنها کمک کرده است پنل افزايش فالوور فروشگاه وبمستران از پنل هايي است که در همان ابتدا که اينستاگرام در ايران دور گرفت و در قلب ايراني ها محبوب شد اين فروشگاه اين پنل را به کاربران خود عرضه کرد و همواره طي اين سال ها اين پنل را آپديت و ارتقا داده است

چرا داشتن فالوور براي يک پيج اينستاگرام ضروري است؟

فالوور يا دنبال کننده از مواردي هستند که در يک پيج خيلي به چشم مي آيند طوري که اگر کسي بخواهد ارزش يک پيج را مشخص کند به تعداد فالوور آن پيج نگاه ميکند فالوور در حقيقت دنبال کنندگان شما هستند که پست هاي شما که شامل تصوير و فيلم ميشود را دنبال ميکنند اين روزها داشتن فالوور زياد کار بسيار سختي شده است چرا که تنها راه جذب فالوور واقعي جذاب بودن است همين جذاب بودن است که باعث شده است که مديران پيج ها جهت دريافت فالوور دست به هرکاري بزنند حتي اگر آن کارها هنجارشکن باشد مراحل جذب فالوور براي يک پيج در ابتداي کار به سختي صورت ميگيرد اما بعدها که پيج روي دور افتاد اين روند صعودي شده و به خوبي پيج به قول معروف رشد ميکند اگر نميدانيد که چگونه فالوور خود را افزايش دهيد و يا راه هاي جذاب بودن را نميدانيد نگران نباشيد مقالات وب سايت بزرگ فروشگاه وبمستران همه اينها را براي شما توضيح داده است که ميتوانيد از آموزش هاي اين وبسايت فروشگاهي براي ارتقا سطح دانش خود در اينستاگرام استفاده کنيد

 

 

فالوور فيک يا واقعي کدام بهتر است؟

در ابتداي ظهور اينستاگرام از مواردي که در همان ابتدا خيلي به آن اهميت داده شد وجود فالوور فيک بود فالوورهاي فيک واقعي نيستند و در حقيقت به وسيله ربات زده ميشوند اکانت هاي فيکي هستند که صرفا امار فالوورهاي شما را به صورت فيک و غيرواقعي بالا ميبرند در ادامه به شما ميگوييم که اين کار هم خوب است و هم بد و زاويه هاي آن را بررسي ميکنيم اگر بخواهيم به صورت مختصر اشاره کنيم 90 درصد فالوورهاي يک پيج بايد واقعي باشد چرا که تعداد لايک و ويو يک پيج به واقعي بودن فالوورهاي آن بستگي دارد

پنل افزايش فالوور فروشگاه وبمستران چگونه باعث رشد کسب و کار ميشود؟

وجود يک پنل افزايش فالوور در هر کسب و کاري به تدريج باعث رشد و پيشرفت آن کسب و کار ميشود اما چگونه پنل افزايش فالوور باعث افزايش محبوبيت و رشد پيج کسب و کار شما ميشود ؟ در پنل افزايش فالوور ابزارهايي براي اضافه کردن فالوور قرار دارد يعني به وسيله اين ابزار ها شما ميتوانيد روزانه به عنوان مثال 500 فالوور براي پيج خود بزنيد ، البته به وسيله پنل افزايش فالوور ميتوان فالوور بيشتري زد اما زدن فالوور بيشتر باعث محدوديت هايي از طرف اينستاگرام خواهد شد براي همين است که هميشه پيشنهاد ميکنيم که روزانه 500 فالوور براي پيج خود بزنيد تا اينستاگرام شک نکند و اکانت شما را دچار محدوديت نکند استفاده از پنل افزايش فالوور در کنار کارهايي که جهت جذب فالوور واقعي انجام ميشود به رشد پيج شما کمک بسيار زيادي خواهد کرد و باعث ميشود که پيج شما بسيار رشد کند مواردي از قبيل توليد محتوا جذاب ،هشتک گذاري هدفمند و ديگر موارد در کنار پنل افزايش فالوور بسيار ميتواند به رشد کسب و کار شما کمک کند و پيجي داشته باشيد که هميشه اول باشد

پنل افزايش فالوور شامل چيست؟

ممکن است اين سوال براي شما پيش آمده باشد که پنل افزايش فالوور فروشگاه وبمستران شامل چه مواردي است در پنل افزايش فالوور ابزارها و سايت هايي در اختيار شما قرار ميگيرد که به وسيله آنها بتوانيد فالوور براي پيج خود بزنيد ، محدوديت اين پنل روزانه هزار فالوور است بدين معني که شما روزانه ميتوانيد هزار فالوور براي پيج خود بزنيد که در هفته 7K فالوور به پيج شما هدايت ميشود 50 درصد اين فالوور ها واقعي هستند و 50 درصد ديگر آنها فيک هستند ترکيبي از فالوور واقعي و فالوور فيک در اين پنل قرار دارد که جهت رشد يک کسب و کار الزامي است همچنين کار با ابزارها و سايت هاي موجود در پکيج به صورت فيلم آموزشي نيز براي شما قرار گرفته است که ميتوانيد به راحتي از آنها استفاده کنيد و طبق راهنماي موجود جلو برويد همچنين يک پشتيبان به صورت 24 ساعته به شما پس از تهيه اين پنل معرفي ميگردد که ميتوانيد تمامي سوالات و مشکلات خود را با ايشان در ميان گذاشته و مشکلات خود را حل کنيد

نتيجه گيري

بدون شک هر پيج بيزينسي و کسب و کاري که در اينستاگرام وجود دارد براي پيشرفت خودش نياز به يک پنل فالوور و يا پنل لايک اينستاگرام  دارد وجود اين دو پنل در کنار برنامه توليد محتوا و يا کارهايي که براي پيجتان ميکنيد بسيار مفيد است و پله هاي موفقيت را براي شما جلوتر ميبرد و باعث ميشود زودتر از آنچه فکرش را ميکنيد موفق و ديده شويد پنل افزايش فالوور فروشگاه وبمستران چندسالي است که فعال است و در زمينه خدمات اينستاگرامي بهترين خدمات را ارائه ميکند شما اين پنل را يکبار خريداري ميکنيد و به دفعات از آن استفاده ميکنيد جهت استفاده از ابزار هاي داخل پنل نيازي نيست که مبلغي پرداخت کنيد همه چيز رايگان است و ميتوانيد از آن نهايت استفاده را ببريد

 

 

 https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:23703362

https://anotepad.com/notes/q26wkh38

https://www.liveinteet.ru/users/muhammadzaid2/post493883378/

https://app.box.com/s/s4zqrvc7yuwob0n02velcwnclcojps6u

https://splashy-fuchsia-63e.notion.site/302575aa8e3f4c31843e17083a2522b4

https://graph.org/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A8%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%AA%D8%A8%DA%86%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA-07-23  

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/36a30f95614

http://www.fxstat.com/en/user/profile/muhammadzaid-263226/blog/37087747-

https://www.launchora.com/story/1658560179--0

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/07/23/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a8%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d8%a7%d8%a8%d8%b2/

https://sites.google.com/view/scsdsdf/home

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 201 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 15:00

چگونه در اينستاگرام لايک بگيريم؟

اينستاگرام در چند سال اخير منبع درآمد خوبي براي مردم جهان شده است. اما کسب درآمد از اينستاگرام کار آساني نيست و براي اينکه يک صفحه اينستاگرام درآمدزايي داشته باشد، بايد تعداد فالوورها و لايک هاي پست هاي خود را افزايش دهيد. به طور کلي، هرچه تعداد لايک‌هاي شما در پست‌ و استوري اينستاگرام بيشتر باشد، پيج شما توسط اينستاگرام محبوب‌تر مي‌شويد. با رشد و بالا رفتن آمار پيج، صفحه شما به افراد بيشتري نشان داده خواهد شد. وبسايت irpanel بصوت تخصصي در اين زمينه فعاليت دارد.

رشد ارگانيک را مي توان با برخي تکنيک ها در شبکه اجتماعي به دست آورد. به دست آوردن لايک در اينستاگرام يکي از راه‌هاي دستيابي به ديد بيشتر در اينترنت است، اگرچه تعداد لايک‌ها ديگر در اپليکيشن موبايل نمايش داده نمي‌شود. يکي از معيارهايي که الگوريتم‌هاي شبکه اجتماعي براي نمايش پست‌ها در صفحه اصلي استفاده مي‌کنند، تعداد دفعاتي است که کاربران از پروفايل‌هايي که دنبال مي‌کنند، پست‌ها را لايک کرده‌اند. پست‌هاي اکانت‌هايي که بيشترين تعامل را دارند معمولاً همان پست‌هايي هستند که ابتدا ظاهر مي‌شوند، به همين دليل است که گرفتن لايک فالوورهاي خود بسيار مهم است.

کساني که مي‌خواهند به صورت ارگانيک در شبکه اجتماعي رشد کنند، مي‌توانند از تکنيک‌هايي مانند توليد محتواي خاص، استفاده از هشتگ‌ها براي دستيابي به پروفايل‌هاي مختلف، پست کردن در زمان‌هايي که کاربران فعال‌تر هستند و راه‌هاي ديگر استفاده کنند. در اينجا هفت نکته وجود دارد که مي تواند به شما کمک کند لايک بيشتري در اينستاگرام داشته باشيد. شايان ذکر است در دستورالعمل هاي شبکه اجتماعي استفاده از ربات ها يا ابزارهاي خارجي براي اين منظور که ممکن است باعث تنبيه کاربر شود را مجاز نمي داند. بنابراين، بهترين راه براي افزايش تعداد لايک، استفاده از ويژگي هاي خود اينستاگرام است.

  1. در زماني که مخاطبان شما فعال هستند پست کنيد

دانستن زماني که اکثر فالوورهاي شما در شبکه اجتماعي فعال هستند، جايگزين خوبي براي دريافت لايک بيشتر در نشريات شما است. کاربران حساب‌هاي تجاري يا سازندگان به اطلاعات فعاليت دنبال‌کنندگان دسترسي دارند. براي اين کار کافيست به پروفايل خود دسترسي داشته باشيد، بر روي "اطلاعات" کليک کنيد، تب "عمومي" را باز کنيد، در پايين صفحه، مي توانيد جزئياتي مانند ساعت هر روز از هفته که فالوورهاي شما معمولا از اينستاگرام استفاده مي کنند را مشاهده کنيد. پر استفاده ترين دوره ها و پست هاي خود را براي آن لحظات برنامه ريزي کنيد.

علاوه بر اين، اينستاگرام همچنين زمان هايي را که افراد معمولاً با پروفايل شما ارتباط برقرار مي کنند را نمايش مي دهد. براي اين کار نيز لازم است به اطلاعات موجود در حساب کاربري خود دسترسي پيدا کرده و بر روي “Activity” کليک کنيد. شبکه اجتماعي بهترين زمان دسترسي و تعامل فالوورهاي شما با انتشارات شما را نشان مي دهد.

  1. از هشتگ ها به درستي استفاده کنيد

هشتگ ها براي گرفتن لايک از افرادي که هنوز پروفايل را فالو نکرده اند بسيار استفاده مي شود. با اين حال، در صورت استفاده بيش از حد يا نادرست، کاربر ممکن است به دسترسي مورد نظر خود دست پيدا نکند و حتي نشريه را به عنوان هرزنامه طبقه بندي کند. ايده آل اين است که حداکثر 9 کلمه کليدي بنويسيد که محتواي پست شما را نشان مي دهد، بنابراين افراد علاقه مند به موضوع آن را دوست داشته باشند و بتوانند نمايه شما را دنبال کنند. علاوه بر اين، بهترين مکان براي استفاده از هشتگ ها در کپشن نيست، بلکه در نظرات انتشارات شما است.

  1. حتما پست بگذاريد

تغذيه پروفايل خود با پست هاي معمولي نيز براي دريافت لايک بيشتر بسيار مهم است. نمايه هايي با به روز رساني کم معمولاً فالوور و در نتيجه لايک ها را از دست مي دهند. به اين ترتيب، ايده آل اين است که برنامه اي از پست هاي هفتگي، ترجيحا در زمان هاي مشابه ايجاد کنيد تا فالوورهاي شما به ديدن محتواي شما عادت کنند. از ابزار Creator Studio فيس بوک براي برنامه ريزي محتوايي که منتشر مي شود استفاده کنيد.

  1. در يک خوراک سازمان يافته سرمايه گذاري کنيد

داشتن يک فيد سازمان يافته با عکس هاي زيبا و هماهنگ مي تواند توجه فالوورهاي احتمالي را به پروفايل شما جلب کند. روي تکنيک‌هاي سازمان پست سرمايه‌گذاري کنيد، مانند پست‌هاي مشابه بر اساس رديف، رنگ، موزاييک، طرح‌دار با حاشيه و غيره. از برنامه‌هايي استفاده کنيد که به شما امکان مي‌دهند فيد خود را با پست‌ها تجسم کنيد و به اين فکر کنيد که آيا زيبايي‌شناسي براي کاربراني که از حساب اينستاگرام شما بازديد مي‌کنند جذاب است يا خير. مهم است که محتوا را طوري برنامه ريزي کنيد که فيد شما به هم نريزد و دقيقاً آنچه را که پروفايل اينستاگرام شما مي خواهد منتقل کند نشان دهد: محصولات مارک دار، محتواي خاص يا عکس هاي شخصي.

  1. بدانيد که مخاطب چه چيزي را مي پسندد و محتواي خاص را ارسال کنيد

در نمايه برندتان، کسب‌وکارهاي کوچک، شخصي يا اينستاگرام نکات خاصي مانند بازي‌ها و سريال‌ها، لايک‌ها به شما کمک مي‌کنند تا بدانيد که آيا افراد پست‌ها را دريافت مي‌کنند و محتوا را دوست دارند يا خير. هنگام دسترسي به اطلاعات پست هاي خود، تجزيه و تحليل کنيد، ببينيد کدام يک بيشترين تعامل را داشتند و سپس روي محتوايي با موضوعات مشابه سرمايه گذاري کنيد. به اين ترتيب، شانس دريافت لايک بيشتر پست هاي شما افزايش مي يابد.

  1. مکان ها را اضافه کنيد

يکي از گزينه‌ها براي دستيابي به لايک‌ها و فالوورهاي تازه وارد در منطقه شما يا افرادي که به مکان‌هايي که بازديد کرده‌ايد، استفاده از موقعيت مکاني در پست‌ها است. با کليک بر روي آدرس يک نقطه توريستي، مغازه ها يا حتي شهرها، تمام پست هايي که مکان را اضافه کرده اند نمايش داده مي شوند. پست هايي که بيشترين لايک را داشته باشند در ميان مرتبط ترين مطالب در موقعيت جغرافيايي نمايش داده مي شوند. براي استفاده از اين ويژگي، کافي است پس از نوشتن عنوان نشريه، روي «افزودن مکان» کليک کنيد.

  1. مشارکت کنيد و پروفايل هاي ديگر را تگ کنيد

مشارکت با ساير پروفايل‌ها در اينستاگرام به شما کمک مي‌کند به افرادي دسترسي پيدا کنيد که قبلاً حساب شما را دنبال نکرده‌اند. اين ويژگي را مي‌توان با پروفايل‌هاي برندهاي کوچک، شرکت‌هاي سازنده محتوا انجام داد و براي لايک گرفتن از نشريات آنها، جالب است که هر دو پروفايل شريک پست‌هاي مشابهي مي‌گذارند و يکديگر را تگ مي‌کنند. بنابراين، دنبال کنندگان اين دو حساب مي توانند به پروفايل ديگر دسترسي پيدا کنند، به محتوا علاقه مند شوند و تعامل را افزايش دهند.

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/HamidGuevar2

https://www.pinterest.com/pin/1109644795662138749/

https://express.adobe.com/page/PwNkQRn7rlniM/

https://sites.google.com/view/mrfallower/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/05/22/mrfallower-2/

https://hamidguevar2.tumblr.com/

https://myspace.com/hamidguevar2

https://disqus.com/by/hamidguevar2/about/

https://en.gravatar.com/hamidguevar2

https://www.ted.com/profiles/35366645

https://www.behance.net/hamidguevar

https://hamidguevar2.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Hamid-Guevar

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 23:34

بالا بردن کيفيت تصوير دوربين مداربسته

کيفيت تصوير دوربين مداربسته يکي از معيار هاي مهم براي انتخاب و ارزيابي يک دوربين مداربسته است. در برخي موارد کيفيت نامناسب دوربين هاي مداربسته باعث از بين رفتن جزئيات تصاوير شده و دوربين کارايي مطلوبي نخواهد داشت. عوامل متعددي در بالا بردن کيفيت تصوير دوربين مداربسته تاثير گذار هستند. در اين مقاله به بررسي عوامل تاثير گذار بر کيفيت تصوير دوربين مداربسته و روش هاي افزايش کيفيت تصاوير دوربين ها مي پردازيم.

 

 

 

دلايل افت کيفيت تصوير دوربين مداربسته

  • گاهي اوقات وجود ذرات گرد و غبار بر روي لنز دوربين مداربسته باعث کدري تصوير مي شود. مطمئن شويد که لنز دوربين مداربسته تميز است و در صورت تميز نبودن آن را پاک کنيد.
  • کوتاه بودن طول کابل دوربين مداربسته مي تواند باعث پايين آمدن کيفيت تصوير دوربين مداربسته شود. از کابل هاي بلند در نصب دوربين خود استفاده کنيد تا تصاوير بهتر و با کيفيت تري داشته باشيد.
  • ممکن است دوربيني که استفاده مي کنيد بيسيم باشد و براي فرستادن اطلاعات نياز به wifi داشته باشيد. در اين مواقع با ضعيف بودن و نويز داشتن اينترنت و مودم شما، کيفيت تصوير نيز دچار تغيير خواهد شد. در اين صورت با نصب نويز گير و يا خريد مودم مي توانيد کيفيت دوربين مداربسته خود را افزايش دهيد.
  • هنگام خريد دوربين مداربسته توجه داشته باشيد که دوربين و دستگاه ضبط کننده شما با يک ديگر هم خواني داشته باشند. در برخي موارد دستگاه توسط دوربين مداربسته پشتباني نمي شود و همين امر موجب پايين آمدن کيفيت تصوير دوربين مداربسته مي شود.
  • گاهي ممکن است دوربين مداربسته در محيطي نصب شده باشد که در معرض گرد و غبار و بارندگي باشد. در اين صورت با استفاده از استاندارد هاي IP و IK دوربين مداربسته مي توانيد مانع از پايين آمدن کيفيت تصوير دوربين شويد. استاندارد IP دوربين را در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت و استاندارد IK دوربين را در برابر ضربه محافظت مي کند.

 

براي مطالعه بيشتر : آداپتور صنعتي 12 ولت   ، ردياب خودرو 

 

عوامل موثر در بالا بردن کيفيت تصوير دوربين مداربسته

در اين بخش به بررسي چند قابليت دوربين مداربسته که تاثير زيادي بر کيفيت تصاوير دارد مي پردازيم.

1- وضوح تصوير يا Resolution

واحد اندازه گيري رزولوشن مگاپيکسل است که معمولا با يک عدد نشان داده مي شود. هرچقدر اين عدد بالاتر باشد، کيفيت ضبط تصاوير بالاتر رفته و شما تصاويري با وضوح بيشتري خواهيد داشت. هنگام نصب دوربين مداربسته بايد به رزولوشن آن توجه داشته باشيد. به طور مثال براي ثبت تصاوير در فضاي بيرون از دوربين با کيفيت بالا جهت خواندن پلاک ماشين استفاده مي کنند. حال اگر قصد نصب دوربين در يک فضاي کوچک مانند يک اتاق را داريد نياز به دوربين با کيفيت بالا نيست و مي توانيد از دوربين هاي کم کيفيت تر استفاده کنيد.

2- لنز دوربين مداربسته

از عوامل تاثيرگذار بر بالا بردن کيفيت تصوير دوربين مداربسته مي توان به لنز آن اشاره کرد. دو نوع لنز در دوربين مداربسته وجود دارد: لنز ثابت و لنز وريفوکال. لنز هاي ثابت دوربين هاي مداربسته تنها مي توانند در يک زاويه ثابت تصوير برداري کنند. در لنز هاي وريفوکال شما مي توانيد از طريق تنظيم لنز، زاويه ديد دوربين را بين فاصله کانوني مجاز تغيير دهيد.

3- قابليت WDR دوربين مداربسته

اين قابليت براي دستيابي به تصوير واضح در نقاطي با تضاد کنتراست بالا به وجود آمده است. قابليت WDR به شما اين امکان را مي دهد تا اختلاف نور را جبران کنيد. هنگامي که زاويه ديد دوربين رو به پنجره يا درب ورودي باشد، تصوير سوژه تاريک و تصوير فضاي بيرون بسيار روشن و نامشخص ديده مي شود. با استفاده از قابليت wdr اين مشکل رفع شده و تصاوير واضحي در اختيار کاربر قرار مي گيرد.

4- نرخ فريم ريت

نرخ فريم ريت يکي ديگر از عواملي است که در ارائه ي فيلم هاي با کيفيت نقش مهمي دارد. در واقع تعداد فريم به تعداد تصاويري گفته مي شود که دوربين در هر ثانيه دريافت مي کند و با FPS نشان مي دهند. هر چه اين فريم ها بيشتر باشد، تصاوير روان تري خواهيم داشت و کيفيت دوربين مداربسته به مراتب بهتر مي شود.

5- قابليت DIS يا digital image stabilization

اين قابليت راه حل مناسبي برا دوربين هايي است که بر اثر لرزش يا وزش باد تصاوير آن ها تار شده است. معمولا اين اتفاق براي دوربين هايي رخ مي دهد که در ارتفاع بالا يا فضاي خارجي نصب شده باشند. با نصب دوربين هاي مداربسته داراي قابليت DIS در اين مکان ها، مي توان از تار شدن و لرزش تصاوير جلوگيري کرد.

6- فناوري Super Low Illustration

با استفاده از اين فناوري شما مي توانيد در محيط هايي که از نور بسيار کمي برخوردار است، تصاوير عالي و با کيفيتي داشته باشيد. از اين فناوري در مکان هايي استفاده مي شود که امکان استفاده از دوربين مداربسته ديد در شب وجود ندارد.

7- قابليت فيلتر IR-CUT

برخي از دوربين هاي مداربسته مجهز به فناوري ديد در شب هستند. نحوه ي عمکرد اين دوربين ها به اين صورت است که علاوه بر جذب امواج نور مرئي، قابليت جذب امواج مادون قرمز يا IR را دارند. مسئله اي که ممکن است پيش بيايد جذب امواج مادون قرمز در روز است. با توجه به اينکه در روز ميزان امواج مادون قرمز زياد است، تصاويري که توسط دوربين هاي IR در روز ثبت مي شود داراي رنگ بندي غير طبيعي است. با استفاده از فناوري IR-CUT در دوربين ها اين مشکل رفع مي شود. نحوه ي عمکرد آن به اين صورت است که در روز فقط به امواج مرئي اجازه عبور مي دهد و مانع عبور امواج مادون قرمز مي شود. در طول شب IR-CUT غير فعال و LED هاي مادون قرمز فعال مي شوند.

بيشتر بخوانيد:   دوربين مدار بسته داهوا  ،  دوربين پين هول

 

در اين بخش به 6 قابليت دوربين مداربسته که تاثير فوق العاده اي بر کيفيت تصاوير دارد را شرح مي دهيم:

وضوح تصوير يا Resolution

واحد اندازه گيري رزلوشن مگاپيکسل است. هرچه رزلوشن دوربين بالا باشد وضوح تصوير و کيفيت فيلم بالاتر خواهد رفت. البته شما بايد بدانيد که چه دوربيني با چه رزلوشني را در کجا قرار دهيد. به عنوان مثال براي فضاي بيرون بايد از دوربين با کيفيت بالا جهت خواندن پلاک دوربين استفاده کرد. در حالي که براي يک اتاق 3*3 اصلا نياز به دوربين با کيفيت بسيار بالا نيست.

همچنين بايد در هنگام خريد دقت کنيد که کيفيت وضوح تصوير با ميزان کيفيتي که دستگاه ضبط پشتيباني مي کند همخواني داشته باشد. به عنوان مثال اگر دستگاه رکوردر تا 3 مگاپيکسل را پشتيباني مي کند. اما شما دوربين 5 مگاپيکسلي خريداري کرده باشيد. در نهايت نمايشگر تصوير 3 مگاپيکسلي را نشان خواهد داد.

قابليت WDR دوربين مداربسته

عموما دوربين هاي اصلي که در مقابل درب وردوي و فضاي بسته قرار دارند، عموما چهره شخصي که وارد محيط داخلي مي شود را سياه و غيرقابل شناسايي نشان مي دهد. درواقع اختلاف شديد نور بين محيط داخلي و بيروني باعث بروز چنين پديده اي مي شود.

به همين دليل بسياري از کمپاني هاي سازنده دوربين مداربسته تکنولوژي WDR را به دوربين مداربسته اضافه کرده اند. قابليت WDR  دوربين مداربسته اختلاف نور موجود در تصوير را جبران مي کند و تصوير شفافي را به شما ارائه مي دهد.

قابليت فيلترIR-CUT

حتما براي اينکه دوربين مداربسته بتواند در شب نيز تصاوير را ضبط کند بايد داراي قابليت ديد در شب يا IR باشد. قابليت IR باعث مي شود دوربين در شب از امواج مادون قرمز که براي چشم انسان قابل مشاهده نيست استفاده کند.

اما مشکلي که ممکن است پيش بيايد اين است که دوربين قابليت ديد در شب دارد به دليل اينکه به جذب مادون قرمز حساس است و در روز نيز ميزان امواج مادون قرمز زياد است، تصاوير ضبط شده در روز داراي رنگبندي غيرطبيعي است.

براي حل اين مشکل از تکنولوژي IR-CUT استفاده مي شود. عملکرد اين قابليت به اين صورت است که در روز فقط به امواج مرئي اجازه عبور مي دهد و مانع از عبور امواج مادون قرمز مي شود. اما به هنگام شب هنگامي که LEDهاي مادون قرمز فعال مي شود IR-CUT غيرفعال شده و نور مادون قرمز قابل رويت مي شود.

قابليت Super Low Illustration دوربين مداربسته

دوربين مداربسته اي که داراي قابليت Super Low Illustration باشد به حداقل نور براي تشکيل تصوير نياز دارند. از قابليت فوق در مکان هايي مي توان استفاده کرد که امکان استفاده از دوربين مداربسته ديد در شب وجود نداشته باشد.

نرخ فريم يا frame rate

نرخ فريم بيانگر تعداد تصاوير يا فريم هاي دوربين مداربسته در هر ثانيه که با FPS نشان مي دهند. 15 FPS معمولا کيفيت بسيار پاييني دارد. بنابراين بهتر است نرخ فريم دوربين مداربسته بين 25-30 فريم در ثانيه باشد. نرخ فريم هر دوربين در کاتالوگ محصول آمده است.

قابليت DIS دوربين مداربسته

گاهي دوربين مداربسته در محلي نصب شده است که در معرض باد، طوفان يا ساير عواملي است که باعث لرزش آن مي شود. در نتيجه لرزش به وجود آمده باعث پرش تصاوير خواهد شد. از اين رو تکنولوژي DIS باعث مي شود تصاوير به هنگام لرزش نيز کيفيت مطلوبي را داشته باشند. از اين رو موجب بالا بردن کيفيت دوربين مداربسته مي شود.

انتقال تصوير

جهت انجام انتقال تصاوير دوربين مداربسته با توجه به تعداد و کيفيت تصاوير دوربين، سرعت اينترنت بسيار مهم است. معمولا نرم افزار انتقال تصاوير در صورتي که سرعت اينترنت پايين باشد تعداد فريم و کيفيت تصوير را کاهش مي دهد تا امکان نمايش تصوير فراهم شود. بنابراين سعي کنيد براي انتقال تصوير بالاترين سرعت اينترنت را انتخاب کنيد.

استفاده از نرم افزار بهبود کيفيت تصاوير

گاهي ممکن است با وجود انتخاب دوربيني با قدرت سخت افزاري بسيار مطلوب، باز هم کيفيت تصوير مورد دلخواه شما را ارايه ندهد. يا دوربيني که تهيه کرده ايد ممکن است داراي کيفيت بسيار پاييني باشد. از اين رو مي توانيد از نرم افزارهاي موجود براي بهبود تصاوير ضبط شده استفاده کنيد.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 139 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:43

کتري برقي

کتري برقي خوب چي بخرم؟ مهم ترين دليلي که مردم روش سنتي تهيه چاي را کنار مي گذارند وقت گير بودن آن است. کتري هاي برقي به بخشي جدايي ناپذير از تجهيزات مدرن آشپزخانه تبديل شده اند که مي توانند همان مقدار آب را سريع تر از کتري هاي سنتي معمولي بجوشانند. در عين حال ، هيچ خطري در استفاده از آنها وجود ندارد و براي هر بار استفاده بسيار سريعتر تنظيم مي شوند. خريد کتري برقي در حال حاضر به يکي از موارد اصلي لوازم آشپزخانه تبديل شده است و مانند همه انواع کتري محبوب است. اگر شما هم قصد استفاده از برق براي جوشاندن آب و کنار گذاشتن روش هاي سنتي را داريد ، با راهنماي خريد بهترين کتري برقي بازار همراه باشيد تا با بهترين مارک کتري برقي ايراني و خارجي آشنا شويد.

انواع کتري برقي را بشناسيم

کتري شيشه اي برقي

کتري هاي برقي با ظاهري شفاف و تميز مزاياي زيادي دارند. اين کتري هاي برقي شيشه اي زيبا و زيبا چشم هر بيننده اي را به خود جلب مي کند و از مواد بي ضرري ساخته شده است. اما ضعف اصلي آنها انعطاف پذيري و آسيب پذيري زياد آنهاست.

 

کتري برقي فلزي

قوري هاي فلزي علاوه بر ظاهر زيبا ، ظريف و مدرن ، ضعف قوري هاي شيشه اي را با دوام کافي جبران مي کنند. علاوه بر اين ، استفاده از فولاد ضد زنگ در اين نوع کتري ظاهر درخشان آن را حفظ مي کند.

 

کتري پلاستيکي

يکي از مزاياي قوري هاي پلاستيکي مقاومت در برابر ضربه است. علاوه بر اين ، پلاستيک ارزان تر از ساير مواد است. بنابراين ، قوري هاي پلاستيکي ارزان تر از ساير قوري ها هستند.

 

نکات مهم در خريد بهترين کتري برقي ارزان قيمت

جنس بدنه کتري برقي

کتري هاي برقي از مواد مختلفي مانند پلاستيک ، فلز و شيشه ساخته شده اند. توصيه مي کنيم قوري هاي فولادي ضد زنگ تهيه کنيد که هم بادوام بوده و هم در بين خريداران محبوبيت بيشتري نسبت به ساير قوري ها داشته باشد.

 

صداي کتري

البته صداي کتري بلندتر از کتري گاز معمولي است ، اما برخي از خريداران از صداي کتري هاي برقي ناراضي هستند ، در حالي که برخي ديگر هيچ مشکلي با کتري هاي برقي قوي ندارند. اگر صداي کتري براي شما اهميت زيادي دارد ، بهتر است قبل از خريد کتري نظرات را بررسي کنيد و ببينيد نظر خريداران در مورد صداي اين کتري چيست.

 

طراحي ظاهر يک کتري برقي

اگرچه اين نبايد بر عملکرد يا نحوه جوشيدن آن تأثير بگذارد ، اما از آنجايي که يک وسيله آشپزخانه است که قرار است جلوي چشم شما باشد ، بهتر است آن را با توجه به ظاهر و چيدمان آشپزخانه انتخاب کنيد ، به عنوان مثال اگر همه ظروف آشپزخانه از نقره و فولاد ساخته شده است ، بهتر است اين کتري برقي نيز از نقره و فولاد باشد.

 

امکان تنظيم دما

توانايي تنظيم دما براي انتخاب و خريد کتري برقي بسيار مهم است. حقيقت اين است که هرگز نبايد به فکر تهيه چاي سبز ، چاي ، چاي سياه و همچنين قهوه و ساير نوشيدني هاي گرم در همان دما باشيد! اما خوب ، از آنجايي که ما ايراني ها عموماً فقط آب را در دماي خاصي مي جوشانيم تا نوشيدني هايمان را آماده کنيم ، اين ويژگي چندان مهم نيست ، اما در واقع توانايي تنظيم دما اين فرصت را براي شما مصرف کنندگان عزيز فراهم مي کند. به شما امکان مي دهد هر نوع نوشيدني گرم را با توجه به نقطه جوش خود امتحان کنيد.

 

آسان براي استفاده

کتري برقي يکي از آن محصولات آشپزخانه است که حداقل 3 تا 4 بار در روز استفاده مي شود. سهولت استفاده از اين محصول نکته مهم ديگري است که هنگام خريد بايد به آن توجه کنيد. راحتي اين کتري به وجود دکمه ها در محل مناسب ، دسته هاي ايمن و ضد لغزش و عملکردهاي گرمايش ، وزن مناسب و موارد ديگر محدود مي شود.

 

جنس کتري برقي

فرقي نمي کند کتري برقي باشد يا معمولي. زيرا تقريباً همه اين محصولات از شيشه ، پلاستيک ، فلز يا کامپوزيت ساخته مي شوند. نکته مهمي که بايد در اين زمينه بدانيد اين است که کتري هاي پلاستيکي آنقدر بر طعم آب جوش تأثير مي گذارند که ممکن است براي همه خوشايند نباشد. از سوي ديگر ، توصيه مي کنيم هنگام خريد کتري برقي به دنبال محصولات فولادي ضد زنگ باشيد که از دوام و استقبال ساير خريداران در سراسر جهان برخوردار باشد.

 

سرعت جوشاندن آب

دليل اصلي خريد کتري برقي جوشاندن سريع آب براي تهيه يک فنجان چاي يا قهوه است. بنابراين ، اگر محصولي که بدنبال آن هستيد سرعت عمل سريع تري نسبت به اجاق گاز و مايکروويو براي آب جوش نداشته باشد ، خريد آن به هيچ وجه قابل توجيه نخواهد بود.

 

اندازه و ظرفيت کتري

يکي از مهم ترين نکاتي که هنگام خريد کتري برقي بايد به آن توجه داشته باشيد اندازه و ظرفيت کتري است. امروزه کتري هاي برقي با ظرفيت هاي مختلف طراحي و توليد مي شوند و آخرين حجم آنها براي خريد و استفاده 2 ليتر است که بديهي است هر خريدار و خانواده اي بايد اين دستگاه را با توجه به ميزان استفاده از آن خريداري کنند. ظرفيت مناسب اندازه کتري بايد متناسب با فضاي آشپزخانه شما باشد.

https://foro.infojardin.com/proxy.php?link=https://behtarinyab.com

http://meetme.com/apps/redirect/?url=https://behtarinyab.com

http://qatar.vcu.edu/?URL=https://behtarinyab.com

https://www.triathlon.org/?URL=behtarinyab.com

https://sc.hkexnews.hk/TuniS/behtarinyab.com

http://www.migrantcinema.net.gridhosted.co.uk/?URL=behtarinyab.com

http://register.scotland.gov.uk/subscribe/widgetsignup?url=https://behtarinyab.com

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com

https://bukkit.org/proxy.php?link=https://behtarinyab.com

https://www.earth-policy.org/?URL=behtarinyab.com

https://forum.solidworks.com/exteal-link.jspa?url=https://behtarinyab.com

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://behtarinyab.com

https://t.me/iv?url=https://behtarinyab.com

http://ok.ru/dk?st.cmd=outLinkWaing&st.rfn=https://behtarinyab.com

 

 

امنيت بيشتر با استفاده از کتري هاي برقي

مدلهاي معمولي و ساده موجود در بازار هيچ سنسوري براي جلوگيري از گرما پس از جوشاندن آب ندارند. يکي از دلايل اصلي آتش سوزي کتري ها هستند که بدون مراقبت رها مي شوند. مدلهاي برقي مزيت بزرگي نسبت به مدلهاي معمولي دارند و اين خاموش شدن خودکار پس از گرم شدن آب است. بنابراين ، دستگاه به محض جوشيدن خاموش مي شود تا از گرم شدن بيش از حد و احتراق بدنه جلوگيري شود. علاوه بر اين ، برخي از مدل هاي خاص از مارک هاي معتبر قابليت تنظيم دما را دارند. اين به شما کنترل بيشتري بر گرماي ورودي به مايعات مي دهد.

 

قيمت بهترين کتري برقي

قيمت کتري هاي برقي يکي از نکات مهم در راهنماي خريد کتري برقي است که هرکدام گزينه هاي متفاوتي دارند و همچنين از مواد مختلف و از مارک هاي مختلف تهيه شده اند ، بنابراين هريک از آنها قيمت متفاوتي دارند. و قيمت يک کتري برقي را نمي توان دقيقاً گفت که چقدر است.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 252 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:37

How to get an organic Spotify promotion for your new music release:

No bots or fake shows, just honest organic Spotify plays.

 

After reading the messages of many independent artists, I found it almost impossible to find a Spotify ad that is organic and not fake with the bot today.

 

I have to admit that I searched on Google and all the ordinary places and just researched out of curiosity and didn't find anything.

 

But one good news is that I work with a press team and Music Promotion and Social Media Marketing who have achieved a lot in this area.

I've been working with the Black White Promotion team for over 10 years on developing Spotify's traffic strategy in creating Spotify results.

 

What makes a difference to the results?

On average, it depends on the song because some reach 30,000 in a week, some reach 100,000 in 4 weeks and just keep growing, others take more time and others never fly.

 

Even if your fans like a song, that's not the decisive factor, but it helps to see positive feedback such as replays in the first week, requests for more music and conversations around a single in the first month of release.

These are things that I watch when I'm working on an advertising strategy for every new single.

 

 

 

 

How do I get more Spotify plays?

If you prioritize Spotify results, you can work with a press team on getting your Spotify page traffic, I suggest you do a package that focuses only on that goal.

 

To achieve the best results that anyone can achieve, defining a clear call to action with their team is essential.

When I'm working on promoting a Spotify single, all the traffic is designed to put you in the top 20 Spotify based charts to rate how your music works compared to others in your area.

 

We have charts for Hip Hop, rock, songwriters and electronic music.

 

The second initiative is to create awareness of the music brand.

 

That means we publish content based on informing people about an artist with a new single while focusing on the message and the most important factors that confirm that artist in a particular genre or group.

 

The final step is to make the artist memorable.

 

We create an evergreen content strategy aimed at making the artist memorable. Of course, this is customized for each individual because no two artists are the same.

https://v.ht/qEFR

https://v.gd/jST1td

 

 

So, it's great if you think your current music ad team is effectively hitting these signs. I want to know who they are so we can join forces, but so far... All I see is hundreds of websites doing fake shows.

 

Here's how to work with the black-white advertising press team:

 

Good luck in advertising your music and never give up!

 

https://www.pubpub.org/user/kay-bush

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User_talk:KayBush3

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://blackwhitepromotion.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/KayBush33

https://tcgschool.edu.in/members/kaybush3/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/KayBush3

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2875835-melba-luna

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna512

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://blackwhitepromotion.com/

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:55

تاريخچه برند معروف هترون

اين برند تازه‌کار اما قابل‌اعتماد که شروع طراحي و توليد آن با همکاري مهندسان ايراني و هنگ‌کنگي صورت گرفت، در چين متولد شد. باوجوداينکه شهرت چنداني از هترون حتي در بازارهاي خارجي وجود نداشت، اما به‌محض ورود به بازار ايران به سبب کيفيت مناسب، قيمت رقابتي و از همه مهم‌تر پشتيباني عالي و سريع، به کالاي خوش فروش بازار تبديل شد.

 استقبال از محصولات هترون به‌جايي رسيد که رقيب سرسختي براي برندهاي معتبري مانند تسکو، وريتي و پرووان شد. اسپيکر، موس و کيبورد و کول پد لپ‌تاپ هترون ازجمله محصولاتي بودند که ويترين مغازه‌ها را به خود اختصاص مي‌دادند.

معرفي برند هترون

 

برند هترون، ميني پي سي هاي خود را با نام تجاري اکو پي سي به بازار معرفي کرد. ميني پي سي ها ازنظر تنوع در توان کاري، ويژگي‌هاي کارکردي، سايز و طراحي ظاهري جزو برترين برندهاي حال حاضر در اين حوزه هستند. با استفاده از کامپوننت‌هاي معتبر و شناخته‌شده داخلي ازجمله سي پي يو، رم، هارد و مادربرد ميني کامپيوتر يا همان ميني پي سي علاوه بر ارائه کيفيت کارکردي مناسب عمر مفيد قابل‌ملاحظه‌اي براي کاربران سازماني به همراه خواهند داشت.

کامپيوتر کوچک ترکيبي از قدرت و کارايي مناسب و هماهنگي قطعات است که راندمان بسيار بالايي را به سبب هماهنگي قطعات کمپاني سازنده براي کاربر فراهم مي کندکامپيوتر کوچک در کنار مصرف برق پايين و ابعاد بسيار کوچک علاوه بر حذف کيس فضاي کاري بيشتري را در اختيار کاربر قرار مي دهد و با کاهش هزينه هاي مصرف برق ، تعمير و نگهداري راحت تري نسبت به کامپيوتر هاي شخصي و ال اين وان ها دارند .گفتني است نصب و راه اندازي اين محصول و جايگذاري رم و هارد کمتر از ? دقيقه زمان مي گيرد . همچنين قابليت هايي نظير به کارگيري حافظه هاي پر سرعت نظير SSD و حافظه M2 ، وجود پورت هاي متعدد و پشتيباني از چند مانيتور حاکي از حضور محصولي قدرتمند و کارا در دنياي تکنولوژي است.

فراز سيستم نمايندگي هترون در ايران

ر برخي مدل ها لينوکس (که رايج ترين نسخه آن درميني پي سي هاUbuntu) است ولي در بيشتر مدل ها از سيستم عامل ويندوز مانند XP Embedded - 7 Embedded - Windows Thin PC استفاده مي شود.

اخيرا نيز مدل هايي مبتني بر اندرويد معرفي شده اند که با توجه به تخصص استفاده از اين سيستم عامل در گوشي هاي هوشمند، استفاده از آن ها درميني پي سي هافعلا توفيق چنداني پيدا نکرده است.

قيمت مدل هاي پيشنهادي  ميني پي سي

قيمت ميني پي سي  با توجه به تغييرات قيمتي فعلي قيمت ثابتي نيست و بنابر آيتم هايي مانند (مشخصات سخت و نرم افزاري) متفاوت هستند که در مرکز ميني کامپيوتر  با انواع برندهاي داخلي و خارجي عرضه مي شود.

 

 

فراز سيستم به عنوان نمايندگي هترون آماده پاسخگويي به سوالات مشتريان گرامي است

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر rsttudentt بازدید : 144 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 21:14

لینک دوستان

خبرنامه